Oglaševanje zdravil brez recepta v Sloveniji
Synopsis
Iz predgovora ...
Znanstvena monografija prikazuje pravno ureditev oglaševanja zdravil v Sloveniji, kjer je danes neposredno potrošnikom dovoljeno oglaševati samo zdravila brez recepta, medtem ko se zdravila na recept lahko oglašuje samo strokovni javnosti. Ob tem predstavimo tudi samoregulacijske akte, s katerimi posamezni udeleženci na trgu zdravil, predvsem zaradi večje etičnosti, še dodatno urejajo medsebojne odnose.
V osrednjem delu monografije predstavimo rezultate raziskave, s katero smo v letu 2022 proučili odnos potrošnikov v Sloveniji do oglaševanja zdravil brez recepta in tudi njihovo stališče do potencialnega oglaševanja zdravil na recept neposredno potrošniku. Področje smo osvetlili z več zornih kotov, in sicer tako z vidika kakovosti informacij v oglasih kot tudi z vidika posledic na potrošnike oz. vplivov, ki jih ima oglaševanje na potrošnika. S tem smo pridobili manjkajoče informacije o tem, kaj o proučevanem področju menijo Slovenci.

Published
Series
Categories
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.