Umetnost menedžiranja kakovosti
Kratka vsebina
Namen publikacije je povzemanje znanih in temeljnih trditev guruja kakovosti Crosby (1989) s ciljem prikazati nenadomestljivost njegovega dela na menedžment kakovosti, kot upravljavsko orodje v poslovanju organizacije. Pri pripravi in izvedbi publikacije so uporabljene metode hitrega branja, računalniške pretvorbe besedil v zapis MS Word in refleksije izkušenj. Z metodami pregledamo in ovrednotimo knjižno besedilo, katerega z analitično dopolnitvijo iz vsakdanjega dela ter dopolnilne metode slikovno-grafičnega prikaza razrešimo.
Sooblikujemo tudi raziskovalno vprašanje »prispevek guruja kakovosti Crosby (1989) k poslovanju organizacije in znanosti na področju upravljanja s popolno kakovostjo je neizmeren«. Na raziskovalno vprašanje z metodo kritičnega mišljenja odgovorimo v zaključku izdane publikacije.
Sooblikujemo tudi raziskovalno vprašanje »prispevek guruja kakovosti Crosby (1989) k poslovanju organizacije in znanosti na področju upravljanja s popolno kakovostjo je neizmeren«. Na raziskovalno vprašanje z metodo kritičnega mišljenja odgovorimo v zaključku izdane publikacije.

Izdano
15 oktober 2021
Zbirka
Kategorije
Avtorske pravice (c) 2021 Založba Univerze v Novem mestu
Licenca

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.