Menedžment malih podjetij: učbenik
Kratka vsebina
Učbenik menedžment malih podjetjih je namenjen študentom programa upravljanje in poslovanje I. stopnje, ki predmet poslušajo v tretjem letniku na Univerzi v Novem mestu Fakulteti za ekonomijo in informatiko. Učbenik je prilagojen predvsem ciljni skupini bralcev, kar pomeni, da poskuša združiti glavna dognanja s področja teorije in prakse podjetništva in menedžmenta v malih podjetjih, hkrati pa nuditi potrebne temelje za nadaljevanje študija na programih II. stopnje in / ali uresničitev svoje poslovne ideje na konkurenčnem trgu.
Vsebina učbenika je razdeljena na šest poglavij. Ta v glavnem obravnavajo bistvo podjetništva in menedžmenta v malih podjetjih, ki sloni predvsem na usmeritvah razvoja od mikro do srednje velikih korporacij v Sloveniji in EU. Kot je bilo že omenjeno se želi bralca, predvsem ciljno skupino študentov, na sintetiziran način seznaniti z izbranimi vprašanji teorije in prakse podjetništva, menedžmenta, vodenja družbe, skupine in tima. Glede na to, da se predmet izvaja v prvem semestru zadnjega letnika, pomeni logično dopolnitev in nadgradnjo predmetov prvih štirih semestrov, predvsem tistih s področja menedžmenta proizvodnih in storitvenih procesov, podjetništva in menedžmenta kakovosti. S tem se želi doseči vertikalno nadgradnjo in podajanje vsebin. Hkrati so izbrane vsebine povezane z ostalima predmetoma v izbirnem modulu menedžment – inovativni menedžment in krizni menedžment.

Izdano
Zbirka
Kategorije
Licenca

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.